ELEKTRONIKUS VÁSÁRLÁS
Elektronikus szolgáltatásunk segítségével a nap 24 órájában meg tudod rendelni termékeinket a webáruházunkban (ezalatt továbbiakban értendő a www.gyogytornaszok.hu, www.mgyft.hu honlap, továbbiakban: HONLAP). A vásárlás egyszerű, rendszerünk könnyen kezelhető mindenki számára. Az általad megvásárolni kívánt terméket válaszd ki a főmenüből, majd válaszd ki aztis, hogy csak a terméket szeretnéd megvenni a shopban, vagy szükséged van hozzá párosított másik termékre is, illetve egy darabra, vagy többre van szükséged, annak kiválasztása is szükséges. Amennyiben pl. kineziotape csomagot szeretnél vásárolni, akkor a csomag mennyiséget válaszd ki, mert a szállítási költséget a webáruházunk így, ennek megfelelően tudja helyesen kiszámolni. Ez a beállítás minden esetben felülvizsgálatra kerül az oldal kezelője részről, amennyiben a szállítási árakban módosítás szükséges Emailben tájékoztatást kapsz erről.
Amennyiben több terméket szeretne vásárolni, kosarába egy gombnyomással behelyezheti az újabb kiválasztott terméket. A megvásárolni kívánt termékek mennyiségét közben is és utólag is tudod módosítani, azonban egy termék esetében a megrendelést végig kell futtatnod, majd aláírással elküldeni, hoyg az aztán befusson rendszerükbe. Ezt követően, ha és amennyiben több termék megrendelésére van szükséged többi menüpontból ezeket az előző menetrendhez hasonlóan tudod kiválasztani majd.
Vásárlásnál megadott szállítási és számlázási cím:
1.) Tagsággal rendelkező vásárló: Bejelentkezésnél a felhasználói profilodban megtalálod a tagsági törzsszámodat. A szállítási és a számlázási címhez kizárólag ezt a törzsszámot kell megadni és rendszerünk a tagsághoz regisztrált címmel azonosítja a szállítási és a számlázási címet. Amennyiben ez módosul, kérjük a megrenelés elküldése előtt jelezd nekünk a tagsági kód mezőbe beírva az adatokat.
2.) Tagsággal nem rendelkező vásárlók számára a megrendelés elküldése előtt meg kell adni a szállítási és a számlázási címet. Tagsággal nem rendelkező felhasználók számára a második vásárlás lefolytatása már szintén megvalósítható felhasználói kóddal.
Fontos, hogy a megadott adatok a valóságnak megfelelőek legyenek! Ezeket bármikor lehetőség van módosítani, frissíteni a felhasználói fiókban. Kérjük, amennyiben vásárolni szeretnél a webáruházunkból, figyelmesen olvasd el vásárlási feltételeinket. Kizárólag abban az esetben vedd igénybe termékvásárlási szolgáltatásunkat, amennyiben annak minden pontját elfogadod és azt saját magadra nézve kötelező érvényűnek tekinti. Megrendelés elküldésével az Általános Vásárlási és Szerződési Feltételek elfogadását elismered, saját magadra nézve kötelező érvényűnek tartod, ettől kezdve közötted ( továbbiakban VÁSÁRLÓ) és a Szolgáltató, a Magyar Gyógytornász-Fizioterapeuták Társasága közötti vásárlási szerződés létrejön.
A Magyar Gyógytornász-Fizioterapeuták Társasága (továbbiakban MGYFT megnevezéssel kerül jelen szerződésben megjelölésre) ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI a www.gyogytornaszok.hu, www.mgyft.hu weboldalon keresztül elérhető webshopra vonatkozóan az oldalon üzemeltetett webáruház ajánlatok szolgáltatósa és ezáltal a te szerződéses partnered a z MGYFT. Címe: 1088, Budapest, Vas utca 17. Levelezési cím: 1446 Budapest, Pf. 430. Telefon: +36 1 411 1208 Bankszámlaszám: UniCredit Bank Hungary Zrt. – 10918001-00000062-61040005, E-mail:
MEGRENDELÉS FELDOLGOZÁSA
A webáruház megrendeléseinek feldolgozását munkanapokon az iroda honlapon is feltüntetett hivatalos nyitvatartási idejében végezzük. Ezek a következők: Hétfő: 1100-1500 | Szerda: 1300-1700 | Péntek: 900-1300
Ezalatt ellenőrzésre kerülnek a megrendelt termékekhez tartozó árak, az aktuális, időszakonként változó kedvezmények, a tagsági kódok és a tagsághoz kapcsolódó kuponok azonosítása csoportok szerint. Ezt követően igazoljuk vissza megrendelését és a választott fizetési és szállítási formának megfelelően sz.e. a befizetéshez szükséges díjbekérőt/számlát banki átutalás esetén. Előrefizetés esetén kontrolláljuk az összeg beérkezését is a feldolgozás során.
Hétvégén, vagy munkaszüneti napokon leadott megrendelések az adott hétvégét, vagy munkaszüneti napot követő első munkanapon, ezen belül irodai nyitvatartási napon kerülnek feldolgozásra.
JOGI ÉS E-KÖRNYEZET
Webáruházunkból történő vásárlásokat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény Ektv. továbbá a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm.rendelet, a fogyasztóvédelemről szóló 1997.évi CLV. törvény, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959.évi IV.törvény szabályozza.
E-SZERZŐDÉS
Az e-szerződés megkötésének, illetve magának a szerződésnek a nyelve a magyar.
A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel vásárlóinknak. A folyamatot a vásárló a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően vásárlóinknak lehetősége nyílik az általa bevitt adatokat ellenőrizni és az esetleges adatbeviteli hibákat javítani. Vásárló által elküldött megrendelésről a vásárlóinknak egy emlékeztetőt küldünk e-mailben ( függő státusszal). A megrendelésétől számítva 24 órán belül kollégánk felveszi a kapcsolatot (Emailben vagy telefonon) a Vásárlóval, ekkor Szolgáltatónak és Vásárlónak lehetősége van a termékekkel/szállítással kapcsolatos további adatok egyeztetésére. Amennyiben ez a megrendelés elküldésétől számított 72 órán belül sem érkezik meg, vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelés és a visszaigazolás útján létrejött e-szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amit a Webáruház iktat és archivál. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek értékhatártól függően a illetékes Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.
ELEKTRONIKUS SZÁMLA/POSTAI ÚTON TOVÁBBÍTOTT SZÁMLA
Vásárlóink részére a számlázást elektronikus formában végezzük. Ennek értelmében megrendelés/csomag kiküldés után 24 órán belül Emalben küldjük a megrendeléskor leadott számlázási címmel a számlát. Ennek érdekében kérjük működő Email címet adj meg regisztráció során. Amennyiben a megrendeléstől számított 4 munkanapon belül nem kapsz tőlünk elektronikus számlát Email címedre, hívj minket a következő telefonszámon valamelyikén: +3614111208
ÁRUTÁJÉKOZTATÓ, HASZNÁLATTAL KAPCSOLATOS ÚTMUTATÓ
Webáruházban minden forgalmazott áru képe és lényeges tulajdonságait feltüntető termékleírása megtalálható. Amennyiben a webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szükséged, kérjük, fordulj bizalommal munkatársainkhoz. Az írásbeli tájékoztató tartalmazza a kiválasztott termék lényeges jellemzőit, az árát, esetleges szállítási, illetve postaköltségét, továbbá a szállítás és teljesítés feltételeit, tájékoztatást a fizetési-, és egyéb szerződési-, feltételekről, továbbá az elállás jogáról. A forgalmazott termékek magyar nyelvű árutájékoztatóját és használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapnád kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezd nekünk és online formátumban pótoljuk.
Bizonyos termékeink használatához (pl. kineziológiai tapaszok) felhelyezésben jártas, kompetens szakember felügyelete, tanácsa, szaktudása szükséges, aki ismeri az adott problémát, melyre a termék alkalmazható. Termékeink használata feltételezi a vásárló előképzettségét is. Amennyiben nem rendelkezel előképzettséggel pl. a tapaszok hazsnálatához, de szeretnél ennek ellenére vásárolni termékeinkből fontos, hogy használat előtt kérd ki saját kezelőd véleményét a megvásárolt termék pontos és precíz használatával kapcsolatosan.
GARANCIA, VEVŐ ELÁLLÁSI JOGA
Webáruházunk kizárólag jó minőségű, hibátlan termékeket forgalmaz. Az egyes termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Amennyiben vásárlónk természetes személyként regisztrált, és vásárolt, akkor a szerződéstől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállás joga attól a naptól kezdődően gyakorolható, amikor a vásárló az árut átvette. A Vevő elállási jogát a fentiekben meghatározott határidőn belül az Eladóhoz (továbbiakban MGYFT ) Eemailben, jelen honlapon keresztül üzemeltetett online űrlapon (lsd. "Elállási jog" menüpont) és postai úton eljuttatott írásbeli nyilatkozattal gyakorolhatja. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek a vásárlót terhelik. Ezért a termék nem adható fel utánvétellel, vagy portóval. Webáruházunk az áru ellenértékét legkésőbb az elállást követő 30 (harminc) napon belül téríti vissza.
Vásárlónk nem gyakorolhatja az elállási jogát: Olyan áru értékesítése esetén, amely a vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a vásárló kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. Vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, ha a csomagolást a vásárló már felbontotta és egy viszonylag nagy részét elhasználta! Amennyiben a Vevő eláll a szerződéstől, köteles visszaszolgáltatni minden, eredetileg a termékhez mellékelt és átvett tételt. Erről részletesebb tájékoztatót a következő linken olvashat: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasi_hianya.html
Ha a Vevő a visszaküldött termékhez nem mellékel mindent, és a csomagolás nem az eredeti, akkor az MGYFT fenntartja magának a jogot arra, hogy a hiányzó tételekért díjat számítson fel a Vevőnek. z MGYFT továbbá fenntartja magának a jogot arra, hogy az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő káráért díjat számítson fel a Vevőnek. Elállási joggal kapcsolatos részletes tájékoztatónkat ide kattintva töltheti le honlapunkról.
Nem árazott termékek esetében a termék ára felől érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!
SZAKSZERŰ HASZNÁLAT
Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy a termékek szakszerűtlen használatából eredő károkért a honlap tulajdonosa, üzemeltetője, valamint a webáruház eladója nem vállal felelősséget!
HÍRLEVÉL SZOLGÁLTATÁS A regisztráció, valamint a megrendelés során elfogadja, hogy időszakonként tájékoztatót küldjünk aktuális kedvezményekről, új termékekről, a termékekhez kapcsolódó tájékoztatókról és egyéb szolgáltatásainkról. Amennyiben nem kéred hírlevelünket, lemondhatod azta következő formában:
Írj egy lemondó levelet az
SZÁLLÍTÁSI IDŐ
A megrendelt termékek szállítási határideje terméktől függően változó.
Szállítási idő 1-3 munkanaptól 5-14 munkanapig terjedhet. Minden esetben értesítjük téged az áru pontos kiküldésének idejéről Emailben, a rendeléskor megadott Email címre. Amennyiben a termék megrendelésétől számított 4 munkanapon belül nem kapsz tőlünk értesítést a szállítási idő meghosszabbodásával kapcsolatban, de a terméket még nem kaptad kézhez, abban az esetben kérjük hívj minket a következő telefonszámon: +3614111208, vagy írjon nekünk az
Megrendelés személyes átvétele: A csomag irodánk nyitvatartási idejében előre egyeztetett időpontban vehető át. Ennek érdekében kérjük hívj minket a következő telefonszámon: +3614111208, vagy írjon nekünk az
Sikertelen kézbesítés esetén a csomag visszakerül az eladóhoz, azonban az eladó a sikertelen kiszállítás költségét, a visszaszállítás díját a Vásárlóra terheli.
SZÁLLÍTÁSI ÉS KEZELÉSI KÖLTSÉG
A szállítási költség a megrendelt termék súlyától és a választott fizetési módtól függően változik. Belföldi szállítás esetén aktuális árkategóriánk a következő:
Banki átutalás - Előreutalás, vagy online fizetés esetén:
- 1 kg -ig 2000 Forint
- 1 kg - 10 kg-ig: 4000 Forint
Külföldre szállítás esetén ezek az árak nem érvényesek. Ebben az esetben kérjük megrendelés előtt kérj tőlünk tájékoztatást az
CSOMAG ÁTVÉTELE
Kérjük a csomagot átvétel előtt vizsgáldmeg! Ellenőrizzd, hogy a csomag szállítása közben történt sérülés, vagy sem. Amennyiben igen, átvétel előtt készíttessen erről jegyzőkönyvet. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
FIZETÉSI FELTÉTELEK
Utánvétes fizetés: Lesz ilyen funkció?
Előrefizetés banki átutalással/Online fizetés: A megrendelt terméket a megrendelőnek előre kell fizetnie. A számla összegét a szerződéskötést követő 5 munkanapon belül kell átutalni az MGYFT által megadott számlaszámra. A megrendelt árut a fizetés jóváírásáig az MGYFT lefoglalja a vásárló számára. A fizetési határidő eredménytelen letelte után a rendelését sajnos már nem tudjuk figyelembe venni. A kiszállítás csak a fizetés beérkezése után történik.
A banki átutalások "Közlemény" rovatában kérjük tüntesse fel saját tagsági kódján, amennyiben ezzel nem rendelkezik, akkor Email címét. Ennek alapján azonosítjuk befizetését. A számla kiegyenlítése után küldjük a megrendelt terméket. Szállítási idő ebben az esetben is - a csomag kiküldésétől számított - kb. 1 - 2 munkanap, max. 3 munkanap. Átutalásos fizetés esetén bankszámla számunk: UniCredit Bank Hungary Zrt. – 10918001-00000062-61040005
Személyes áruátvétel: A webáruházban leadott megrendeléseket a megrendelés leadásának napjától számított 4-10 munkanapon belül személyesen át tudja venni szaküzletünkben.
ADATVÉDELEM
Ide majd be kell másolni az információim szerint éppen készítés alatt álló GDPR-t.